Tuesday 14 May 2013

Love of my life



hai semua , di sini saya mau share tentang cinta hati saya . hee .. nama dia HAFIZZI SUHAIMI nama manja fizi , abang and G .. seriously nick name kami yg 'G' tu sama .. hee .. dia dilahirkan pada 24 january 1992 . saya sayang gila dengan dia ni .. ngee .. time dia tadika sampai tahun satu sekolah di kk .. tahun 2 sampai tahun enam di SK Pekan Lama , Kota Marudu Sabah . form satu sampai form 5 dia sekolah di sekolah agama d Kota belud . SMA Tun Said nama sekolah dia .. dia ada tiga orang sdik-beradik .. semua capital H .. anak yang first perempuan nama dia Hafizah , second Hafizzi , third Hafizan .. semua diorang ne comel-comel .. muka korea semua nya .. sepet-sepet .. hehe .. as u know nama daddy dia Mr . Suhaimi Amin .. bapa dia ni ada restoran di Goshen , nama tu kedai Rahaya Cafe dibuka sejak tahun 2007 kalik lau saya tidak silap  . it called Rahaya bersempena nama nenek dorg . and the mommy is Mrs. Sulimah Gilong .. kerja sebagai staff nurse di hospital Kota marudu .. untuk pengetahuan kamu parents dia ne dua-dua pun mata kiut ne .. maksud saya di sini mata dorg sepet juga ,, hehe .. itulah sebab nya anak-anak dia semua mata sepet juga ..

The family . time raya 2012 .. :)

Kerja ? hmmm , buat masa ni dia masih lagi tolong bapa dia di restoran .. kalau ada rezeki someday dia mau juga kerja kerajaan tu .. hehe .. alaa , lupa bagitau yang dia ni ada kereta perodua kenari warna biru . emm , actually warna asal kereta tu hitam , tapi cinta hati saya ne p tukar warna . kereta tu juga sudah kena pasang sunroof .. wow , best dapat makan angin dari atap .. hehehe .. dia ni ada join kelab kereta .. Kenarianz Club , khas untuk kenari-kenari kunu .. nama ahli dia KCM 0205 bilang .. hehe ..


this is my cinta hati .. time main belon dengan cuzzy saya ne . ngee ..

awlololo .. comel bah dia ne .. :D


inilah warna asal kereta dia ..

after transformation .. :)

tngok tu sunroof .. kecik jak tapi boleh la bh tu .. hehe ..


ok , cukuplah setakat ini saya update k .. :)

Love ,




No comments:

Post a Comment

Copyright By Mira G Dora
Cute Hello Kitty 4