Sunday 19 May 2013

My Friends . :D

Setiap orang ada kawan sendiri kan ? kalau orang lain ada mesti saya pun ada .. ngee .. :) ok , saya ada ramai kawan tapi , cuma segelintir dorang kawan rapat saya .. dalam erti kata lain BFF .. hehe .. antara nama-nama dorang adalah cik Zuraidah Kunin , Cik Sahiddatul Aqillah Latif , Cik Faten Syahira Samawi , Pn Juliana Yusuf , Cik Annie Chen Wei Mei dan En Saibie Saiba .. dorang lah yang selalu buat saya happy masa zaman sekolah dulu .. hehe ..


 nampak gambar di atas tu . dialah Cik Zuraidah Kunin ..nama manja ida atau zue .. lahir pada 12 oktober 1993 .. actually kami ni dari sekolah rendah lagi kenal .. tapi tidak lah rapat betul .. hehe .. tapi since kami masuk form 1 , kami satu kelas .. dari situ lah kami mula berkenal dan menjadi rapat ... seriously memang ada jodoh lah kami dua ne .. sebab time form 1 tu kami satu kelas .. tapi nda lama tu sekolah buat ujian untuk menentukan kelas yang sebenar .. guess what , kami dua satu kelas juga .. haha .. lepas tu time form 4 pun kami dua satu kelas juga .. memang betul-betul jodoh .. haha .. cuma sekarang jak kami nda sama-sama .. sebab saya tidak sambung belajar .. dia sambung belajar di Segi College di KL .. mungkin jodoh kami sampai form 5 jak .. ( ceh .. jiwang .. haha ..)




 Ini Sahiddatul Aqillah Latif , lahir pada 27 May 1993 .. kami panggil dia Kila atau La .. nama manja gitu lo .. hee .. ok , saya start kawan dengan dia masa form 1 .. itu pun mau yang pertengahan tahun sudah .. well , sama kelas kan .. tapi , masa kami naik form 4 kami tidak sama kelas sudah .. hoho .. sebab keputusan dia ok dari saya kan .. dia kelas B saya sama c zu kelas C .. walaupun kami sudah tidak sama kelas kami tetap hangout sama-sama .. hee .. sekarang ne dia baru juga lepasan STPM dan sedang menunggu panggilan ..


 si gadis purple di atas ne Faten Syahira Samawi , lahir pada 14 Ogos 1993 , nama kiut kami panggil dia Aten atau ten .. time form 1 kami satu kelas tapi tidak lah rapat .. sebab masa tu dia ada geng dia sendiri .. antara form 1 yang hujung-hujung tahun atau form 2 baru kami jadi geng ..  malang nya masa form 3 dia pindah sekolah p likas .. tapi form 4 dia masuk lagi balik sekolah tu dia satu kelas dengan c kila .. kelas B .. dia ne pun sama juga macam si kila lepasan STPM .. baru-baru ni dia dapat tawaran ujiam MEDSI di UMS .. well , harap-harap dia berjaya la .. hehe ..



PUAN Juliana Yusuf , lahir pada 13 Ogos 1993 . nama manja Ana ataupun Jue .. Ok , masa kami berkenalan  tidak lah lama .. sebab masa form 1 sampai form 3 kami bukan classmate .. form 4 baru jadi kawan .. lucu juga bila diingat balik .. sebab dalam masa yang singkat kami bole jadi rapat .. satu kepala lagi kan .. haha .. the best part bila kami berkejar-kejar d koridor tanpa peduli apa pandangan orang sama kami .. well , menikmati masa remaja la katakan .. haha .. hadooi .. sekali sekarang sudah pula dia kahwin ni . bulan lepas yang 28 april .. actually gambar di atas ni kena ambil masa dia bertunang .. sekarang ne dia sedang study d UMS ambil course HR .. hee ..


 Ni amoi di atas ni nama dia Annie Chen Wei Mei .. lahir pada 12 April 1993 .. saya pnggil dia wei mei atau pun cewek .. haha .. ok . dia pun masa kenal kami tidak lama .. yang buat kami rapat ni gara-gara masalah boyfriend kami sama , i mean EX boyfriend .. sebab ..... ok .. tidak lah saya mau share di sini pasal masalah melanda kami dulu .. sebab sekarang ni kami dua sedang berbahagia .. sekarang ni dia sedang cari duit sambil-sambil enjoy hidup .. hihihi ..actually kami dari sekolah rendah yang sama and time form 1 pun satu sekolah , satu kelas lagi .. tapi masa tu kami tidak berapa rapat .. sampai lah form 5 (tapi tidak sama kelas ) baru kami rapat gara-gara itulah .. yang saya tulis d atas tadi .. hihi ..


Saibie Saiba , kami panggil dia Sai atau saibie seja .. tapi sesetangah orang panggil dia wewen .. dia ni kena lahir pada 16 april 1993 .. saya kenal dia masa saya form 1 .. tapi tidak rapat sangat .. masa hujung-hujung tahun form 3 baru saya kenal rapat dengan dia .. tiba-tiba jadi kawan .. ekk ... haha ... dia ne di kelas sebelah saya masa form 1 sampai form 3 .. tapi , sekali form 4 .. jeng .. jeng .. jeng ... kami satu kelas .. wahhh ! dari situ lah kami jadi geng .. haha .. artis d kelas kami ni .. seriously dulu dia ni nakal .. sekarang alimmm suda dia .. syukurlah ... 28hb ni dia ada temuduga d UMS jadi guru sains sukan bilang .. well good luck !

So , saya sudah perkenalkan semua kawan-kawan saya yang comel tadi .. hehehe ... tapi , after SPM tu kami ada lost contact sekejap .. saya pun kurang pasti lah kenapa .. tapi syukur lah sekarang ni masih keep in touch .. semua dorg dapat sambung belajar .. apa-apa pun good luck kamu semua .. kalau sudah berjaya tu jangan lupa dengan saya ni .. haha ..

Love ,

No comments:

Post a Comment

Copyright By Mira G Dora
Cute Hello Kitty 4