Sunday 12 May 2013

New blog , new life . :)

Assalamualaikum semua .

Actually this is my second blog . the old one saya sudah buang atas sebab-sebab yang tertentu . :) .. ok .. biar saya memperkenalkan diri saya okay ? emm , nama saya Mira G Dora Abd Gani . Im muslim . 20 tahun . berketurunan Brunei , tapi bukanlah brunei asli sebab mama saya kadazan . so , im mix ok .. tidak asli .. hehe .. as u see blog saya penuh dengan warna pink , well its because i love pink .. emm , status saya pada masa ini sudah bertunang dengan seorang lelaki yang bagi saya dia sangat la sempurna dari dalam dan luar . nama diaaaaa ... Hafizzi Suhaimi , dia ni tua satu tahun seja bh ne dari saya .. hihihi .. kami berketurunan yang sama . macam saya juga bapa brunei , mama kadazan .. hee .. ok la cukuplah setakat ni seja lah saya update a .. hehe .. :)


Love ,

No comments:

Post a Comment

Copyright By Mira G Dora
Cute Hello Kitty 4