Monday 24 June 2013

The Engagement ! 300313

#29March2013 saya suda berada di kampung dady sy di Kampung Pimping , Membakut .. time malam dapat la juga tidur nyenyak .. hehe .. sampai di pimping jam 5 petang suda .. penat badan duduk kereta jak . kalau dua jam xpa juga .. ini EMPAT jam .. hoho .. well , apa2 pun sampai kg jak yg penting rehat .. tunang saya balik kk tempah tempat menginap then tunggu kakak dia dari KL sampai . sementara menunggu kakak dia tu dia cari la mama dia ..kesian dia .. huhu . suda la penat-penat hantar saya dengan kakak saya balik kg . kena jalan sini sana lagi .. huh .

#30March2013
Sepatutnya majlis tu mula jam1 .. tapi , jeng jeng jeng .. konvoi dari club kenarianz lambat sikit .. well , semua orang suda ada . then , mak cik sebelah rumah ne pun bising betul .. balik-balik masuk di bilik tanya di mana suda dorang .. erkk , mak cik saya yang bertunang bukan kamu .. huh .. actually masa tu memang saya sikit lagi mau mengamuk . tapi , SABAR jak .. nasib jak nenek saya ne pandai juga kasi senang hati saya .. dia bilang ' memang begitu lah tu kalau mau tunang atau kahwin , mesti ada yang buat orang tertunggu-tunggu ' .. then , hati saya lega sikit ..fuhh , dekat jam 3 begitu dorang sampai .. di situ la saya terasa debaran dia .. dup dap dup dap ... balik-balik saya touch-up bedak muka saya .. haha .. maklumlah nervous kan .. ngee .. dekat 15 minit dorang bincang-bincang .. lepas tu aunty saya masuk di bilik mau bawa saya keluar .. saya pun keluar lah ,segan-segan konok sy ne .. haha .


this is me . muka excited .. ngee ..
My superwoman . they are my aunt .. love them both

ini la nenek saya yang saya mention di atas tadi . hehe ..
Rombongan dah datang .. ngee ..
Hantaran <3
its officially !











inilah kak ipar saya . hee ..
Ngee ..
Nenek sebelah dady


The Families !

No comments:

Post a Comment

Copyright By Mira G Dora
Cute Hello Kitty 4